Cégér – Jó bornak tervezz címkét pályázat!, melynek célja a design és a bor találkozási pontján a fiatal grafikusművészek és borászok egymásra találásának elősegítése, továbbá hosszú távon a közös munka lehetőségének megteremtése.
Téma:
CÉGÉR Jó bornak tervezz címkét! – címke, és arculattervezés. A fiatal magyar borászok termékeinek vizuális megjelenésének és eladhatóságának javítása. A kiválasztott 10 fiatal grafikus 10 fiatal borász 1-1 borának/borcsaládjának tervez arculatot.
Az első forduló keretében valamennyi pályázónak Figula Mihály Sóskút 2013 Olaszrizling Dűlőválogatás nevű borához kell címke terv(ek)et készíteni. Egy pályázó több címke tervvel is pályázhat.


A pályázatok leadásának határideje:
2014. február 24. 12:00
Az első forduló jelentkezési határidejének lezárultát követően, 2014. március 2-ig, a – kiíró által felkért – 12 fős szakmai zsűri kiválasztja a 10 legjobbnak tartott pályázót. A kiválasztott 10 pályázó vehet részt a második fordulóban.
A második forduló keretében 10 borász csatlakozik a programhoz. A Pályázatban résztvevő Művész vállalja, hogy 2014.március 6-án részt vesz a kiíró által szervezett bortréningen. A tréningen való részvétel a Művész számára díjtalan. Ezt követően nyilvános sajtóesemény keretében minden pályázó mellé kisorsolnak egy borászt. A második forduló során a pályázó feladata a „borásza” által meghatározott bor címkéjének megalkotása.
A második fordulóban elkészített címkék leadásának határideje:
2014. március 30. 24:00
Elbírálás:
A szakmai zsűri a második fordulóban leadott címkék közül kiválasztja az első és második helyezettet, ill. a Facebook-on leadott szavazatok alapján megszületik a közönségdíj.
A nyilvános eredményhirdetésére 2014. április 10-én kerül sor
Díjak
1. HELYEZETT (bruttó) 1.000.000,- (azaz egymillió) Ft
2. HELYEZETT (bruttó) 300.000,- (azaz háromszázezer) Ft
KÖZÖNSÉGDÍJ (bruttó) 250.000,- (azaz kettőszázötvenezer) Ft
A pályázati anyag letölthető a honlapról:
http://www.cegerajobornak.hu/palyazati_felhivas/