VinCE Magazin

Ha a hegy nem megy Mohamedhez…



…Mohamed megy a hegyhez, azaz a Sauska Borászat a Budapest Airportra, hogy az elsőosztályú villányi és tokaji boraikat megismertessék a kozmopolita, világfelfedező, utazó nagyközönséggel. A borászat reméli, hogy az egy hónapos kóstoltatás során nemcsak a magyar borok iránt keltették fel a figyelmet, hanem kedvet hoztak ahhoz, hogy a hazánkba érkezők borvidékeinket is felkeressék.

Sauska a reptérenA Budapest Airport utasai az ún. SkyCourtban (ahol kiemelt hangsúlyt fektetnek a hungarikumok bemutatására) kóstolhatták meg a Sauska Merlot-t, a Sauska Cuveé 7-et és Sauska Birtok Furmintot, melyek annyira elbűvölték az utazóközönséget, hogy 418 %-kal sikerült megnövelni egyetlen hónap alatt a borászat termékeinek eladását a budapesti repülőtéren. A Heinemann Duty Free üzleteiben összesen 12 tétel közül választhattak az újdonsült Sauska-rajongók. A borászat elegáns minimál dizájnjához pontosan illeszkedő díszdobozos kiszerelést is kifejezetten erre a repülőtéri akcióra vetették be.

Nagyon elégedettek vagyunk a mostani hármas promóció eredményeivel, amik a derűlátó várakozásainkat is messze felülmúlták.” – jelentette ki Jankovich Ildikó, a ferihegyi Heinemann Duty Free marketing vezetője, majd hozzátette: „Úgy gondolom, hogy a hazai minőségi termelőkkel és a repülőtérrel közösen sikerült kifejlesztenünk egy olyan kereskedelmi eszközt, ami nemcsak minden résztvevő számára egyformán előnyös, hanem kiemelt fórumot biztosít a minőségi magyar termékek bemutatására, sajátos magyaros színt visz a repülőtér amúgy nemzetközi világába.”

Sauska borok a reptérenNagy élmény volt számunkra az utazókkal való mindennapos közvetlen találkozás.” – hangsúlyozta Hámory Eszter, a Sauska Borászat marketing menedzsere. Kiemelte: „Rendkívül büszkék vagyunk rá, hogy a mi boraink lehettek a júliusi üzenet: a magyar borok izgalmasak és érdemes értük a fővároson túl, Tokajba és Villányba is elutazni.

Forrás: www.bud.hu

Tags: , , ,

Comments are closed.