Sokszor tapasztaljuk, hogy nagyon kevés kivétellel a magyar borászatok meglehetősen gyerekcipőben járnak marketing ügyekben, és többnyire a központi bormarketingtől (Agrár Marketing Centrumtól) várják a megoldást. Pedig a jó bornak is kell cégér. A nemrég indult Bormarketing 1×1 Facebook-blogon alap marketingfogások bemutatásával próbálják segíteni a borászokat. A felületnek köszönhetően bármikor lehet kérdezni, hozzászólni – egyszóval megosztani egymással a tapasztalatokat. Az oldal példaértékű kampányok, reklámok bemutatásával is megpróbál hozzájárulni egy-egy kreatív ötlet megszületéséhez.

bormarketing 1x1

És íme, néhány már megosztott tanács:

  • Fontos előre meghatározni azt a keretösszeget, amit a marketing akarunk fordítani.
  • Jót tesz egy borászatnak, ha van mögötte egy jól ismert „arc”.
  • Meg kell határozni a célcsoportot, hogy kit akarunk elérni.
  • Fontos a figyelemfelkeltő és elgondolkodtató hirdetés, ami egy érzést igyekszik közvetíteni, nem a terméket.
  • A logó legyen az arculat első megjelenése.

bormarketing FB

www.facebook.com/bormarketing1x1