VinCE Magazin

Divatos palackok: designercégek dobtak piacra izgalmas italokat



Nem először fordul elő, hogy haute couture divatmárkák és italbrandek együttműködnek – elég csak az Absolut vodka és a Jean Paul Gaultier „Absolut Gaultier” legendás kollaborációjára gondolnunk. Most újabb duók próbálkoztak meg ezzel a marketingfogással: az olasz Disaronno italmárka és a neves Missoni divatcég projektjét Icon névre keresztelték,  Charlotte Olympia pedig exkluzív Veuve Clicquot La Grande Dame pezsgőjének álmodott meg extravagáns külsőt.

Fotó: www.hollywoodreporter.com

A limitált kiadásban piacra dobott ital a Missoni jellegzetes cikcakkos mintáját viseli. A nagyobb palack címkéjén narancs, krémsárga és zöld tónusok vannak, de terveztek egy hat mini címkét is, ezeket 3-3 üvegcséből álló szettekben lehet megvásárolni. Az együttműködésből befolyó profitot a Fashion 4 Development ENSZ-szervezetnek illetve afrikai humanitárius szervezeteknek ajánlották fel.

Egy másik projekt már a karácsonyra koncentrál: a Charlotte Olympia exkluzív Veuve Clicquot La Grande Dame pezsgője. A La Grande Dame név a pezsgő nagyasszonyára,  Barbe Ponsardinra utal, aki 27 évesen megözvegyült, de átvette és sikerre vitte néhai férje pezsgőmárkáját. A luxushangulatú csomagolás nagy arany betűivel és leopárdmintával hűen tükrözi a Charlotte Olympia nőies hangulatát.

Forrás: Hollywood Reporter

Tags: , , , , , ,

Comments are closed.