VinCE Magazin

Johnnie többé nem jár egyedül – Jane Walker is megjelent a piacon



A Johnnie Walker március elsejével piacra dobta whiskyje női változatát, a Jane Walkert. A limitált széria, amelynek címkéjén a szokásos férfi helyett egy nő sétál, az Egyesült Államokban jelent meg. A Diageo – a márka tulajdonosa, és egyben a legnagyobb alkoholforgalmazó a világon – azt reméli, nőnap környékén kimagaslóan népszerű lesz a termék.

Fotó: ZIMetro News

A cég döntése összefügg azzal, hogy az angol szakmai szervezetek nemrég kiadtak egy közös viselkedési kódexet az alkoholiparban jelenlévő szexizmus ellen. A kódex célja női sörkészítők, sommelier-k, szakírók és fogyasztók védelme és érdekképviselete, így fellép például a szexista reklámfilmek, címkék és plakátok ellen.

Fotó: Scotchwhisky.com

„Olyan márka vagyunk, amely közel 200 éve mindig fontosnak tartotta a progressziót. A Johnnie Walker büszke arra, hogy bemutathatja Jane Walkert, a haladás és korszerűség szimbólumát.” – Írta a Diageo hivatalos közleményében.

A cég több, mint száz után először változtatott a logóján; hogy a női fogyasztók kedvében járjon. Ezen kívül, minden eladott üveg után 1 dollárt a nővédő szervezeteknek adományoznak.

Forrás: The Guardian

Tags: , ,

Comments are closed.