Nincs Magyarországon olyan borkedvelő, aki ne ismerné a Gere Kopart, sőt ne ismerné fel messziről a jellegzetes címkéről. Nos, most mindenkinek lesz egy kis tanulnivalója…

Április 17-én mutatták be a Gere Pincészet új arculatát egy budapesti sajtótájékoztatón, de egyszerű címkecserénél ezúttal sokkal többről van szó, a pincészet borai ugyanis az A. Gere nevet viselik a jövőben. Ahogyan Gere Attila borász elmondta: “A borászat hagyománya már a hetedik generációt öleli fel családunkban, és ez a folytonosság különösen markánsan jelenik meg azáltal, hogy a lányom, Andrea és a fiam, Attila is aktívan bekapcsolódott a pincészet munkájába. Az új név ennek szellemében egyidejűleg jelöl engem és őket is.

Az alapítókban már régebben megfogalmazódott, hogy az eddig organikusan, az éppen adott lehetőségeknek és elképzeléseknek megfelelően fejlődő márka tudatosan épüljön tovább. Ennek megalapozására Unger Zsolt márkaépítőt és csapatát kérték fel, akik nem csupán az arculat tervezésében, hanem a termékstratégia és -struktúra átalakításában is szerepet játszottak. A 17 tételből álló borsor a javaslatuknak megfelelően átrendeződött: koherensebb lett, és a Weninger & Gere márka beolvadásával egyszerűsödött. (Ez a változás természetesen nem érinti a Franz Weningerrel és családjával való üzleti kapcsolatot és barátságot.) A borok kategóriái is (alap-, közép-, és csúcsborok) egyértelműen nyomon követhetők a külső megjelenésben, a korábbinál jobban elkülönülnek egymástól.

A megújulás nem azonnal válik láthatóvá, mert mindig csak az új évjáratok kapnak új címkéket, a teljes paletta így előreláthatólag fél év múlva cserélődik le és válik elérhetővé országszerte.