VinCE Magazin

A Neckermann egy cipőben jár az utassal



Idén 25 éves a Neckermann Magyarország, amely 1993-as megalakulása óta a hazai turisztikai piac meghatározó szereplőjévé vált. Ez egyrészt a szegmens valamennyi kategóriájában nyújtott magas színvonalú szolgáltatásainak köszönhető, másrészt a 177 éves Thomas Cook Csoport által biztosított stabil háttérnek és a jól képzett, szakértő munkatársaknak. A Neckermann Magyarország 24 saját és közel 400 franchise- vagy partnerirodával, valamint online értékesítési felületével az ország teljes területét lefedi.

A Neckermann büszke arra, hogy a partnerszállodák mellett a Thomas Cook konszern tagjaként olyan saját szállásbrandeket tud ajánlani utasainak, mint a Sentido (amely 5 érzékszervre épülő koncepciót kínál), a smartline (amely igazán jó ár-érték arányú szolgáltatást kínál a nyaralni vágyóknak), a számos gyerekprogramot kínáló családbarát Sunwing, a Sunprime (ahol a gyermek nélkül utazó párok valóban kikapcsolódhatnak), a SunConnect (amelynek fő küldetése, hogy a számos program és szolgáltatás segítségével összehozza a családokat és a barátokat). 2016-ban megnyitotta első szállodáját a Casa Cook (amely a természethez és helyi kultúrához közelebb kerülni vágyókat célozza), 2018-ban pedig az Aldiana branddel bővült a portfólió. Így már közel 300 saját márkájú szálloda szerepel a kínálatban.

További információért kattintson ide!

Tags: ,

Comments are closed.