VinCE Magazin

A formatervezés Oscar-díjával jutalmazták a VinCE Magazin márciusi címlapsztárját



Az esseni Design Zentrum „piros pontja”, a Red Dot az egyik legrangosabb nemzetközi elismerés a grafikák, koncepciók vagy formatervek kategóriájában. Ezt a díjat nyerte el a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok, amely pincészet – olaszrizlingjével – márciusban a Hónap Bora címet is kiérdemelte magazinunk vaktesztjén.

A Dubicz Borászat és Szőlőbirtok teljes arculatváltáson esett át 2016 végén – az átalakulásnak szerves részét képezte a címkék megújítása. A pincészet termékeihez a Graphasel Design Studio tervezett címkecsaládot, amely 2018-ban 45 ország 8600 alkotása közül nyerte el a design Oscarjának számító elismerést. A stúdió számára a design kialakítása során fontos szempont volt, hogy megjelenítse a márkát jellemző trendiséget és dinamizmust, valamint a borászatnak otthont adó Mátrai borvidék sajátos domborzatát és természeti jelenségeit. Az arculatváltás teljes folyamatát a borászat marketingkommunikációs partnere, a Meraki Marketing koordinálta.

„Hiszünk abban, hogy a sikeres jelenlét a prémium borok nemzetközi piacán nemcsak a borok kimagasló minőségétől függ, hanem a modern, letisztult és egységes megjelenéstől is. Tapasztalatunk szerint a fogyasztóknak is egyre fontosabb a címke, ezért is óriási elismerés ez a díj.” – mondta el Dunai Bernadett, a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok tulajdonosa.

A Red Dot-díjazottak között megtalálhatóak a világ legnagyobb márkái, például az Apple, a Nike, A BMW vagy az Audi.

Tags: , , , , ,

Comments are closed.