VinCE Magazin

Új-zélandi szőlőtőkék a londoni aluljárókban



A klímaváltozás nem kíméli a szigetországot sem: idén nyáron London lakossága is nap mint nap negyvenfokos hőségben jár dolgozni. Az új-zélandi Brancott Pincészet erre alapozva ügyes marketingfogást eszelt ki, és mini szőlőbirtokokat telepített a főváros több metrómegállójába is, amelyek valóságos oázisokként várják a járókelőket.

Van már ilyen pop-up szőlőbirtok a King’s Cross, a Waterloo és a London Bridge megállónál, hamarosan pedig még egy települ a Paddington megállóhoz is.

Az ötlet, hogy szőlőoázisokat helyezzenek el a brit főváros legforgalmasabb közlekedési pontjain Maria Huete, a Pernod Ricard nagykövetének fejéből pattant ki, aki két éve látogatott el először a Marlborough borvidéken található szőlőbirtokra (mely jelenleg a Pernod tulajdonában van), és örömmel vállalta a feladatot, hogy a pincészet hírét vigye a világban.

A Brancott birtok az új-zélandi bortermelés pionírjának számít, az 1970-es évek óta működik a Déli-szigeten, Marlborough borvidéken, és az a filozófiájuk, hogy boraikban megjelenítsék a környék különlegességét, boraik ízében visszaadják Új-Zéland egyediségét.

A főváros legforgalmasabb közlekedési pontjaira koncentráló kampány 50 különböző szőlőt mutat be, a járókelők megkóstolhatják a szőlőfürtöket, ebédidőben és munka után pedig borokat is – és bizonyára meg is teszik, hiszen kinek ne esne jól egy kis frissítő a hőségben?

Forrás: Stuff

Tags: , ,

Comments are closed.