VinCE Magazin

Borjog és Bormarketing Konferencia 2019



„CyberBor – Megállíthatatlan digitalizáció” – ezt a címet kapta az idei Borjog és Bormarketing Konferencia, amelyet idén március 1-én rendeznek meg dr. Prónay Bence és Rókusfalvy Pál társszervezésében.

Az informatika, a digitalizáció egyre mélyebben begyűrűzik az életünkbe, és a borász szakmát sem hagyja érintetlenül. Erre a jelenségre nemcsak reflektálnia kell az ágazatnak, de ki is kell használnia az innováció biztosította lehetőségeket – erre utal a CyberBor kifejezés. A konferencia szervezői és résztvevői korszerű válaszokat keresnek a felmerülő kérdésekre, amelyeket több szempontból közelítenek meg: az adminisztrációcsökkentés szempontjából Dr Feldman Zsolt (Agrárminisztérium), a jövedéki eljárások szempontjából Bakai Kristóf Péter, pénzügyőr Ezredes (NAV) vagy az oktatás felől Nyitrainé dr. Sárdy Diána Ágnes, egyetemi docens (Szent István Egyetem).

Nagyon érdekesnek ígérkezik Demeter Zoltán előadása is a tokaji pezsgő lehetőségeiről vagy a magyar és nemzetközi példa az organikus gazdálkodásról a Sepp Moser Birtok és a Nagy-Somlói Borvidék szemszögéből. Azonban az egyik legizgalmasabb dolog mindig a szembesülés a külső, nemzetközi megfigyelő tapasztalatával, ezért különösen várjuk Caroline Gilby (Master of Wine, Borászok Barátja 2018) előadását a magyar borokról a brit piacon.

Az eseményt minden alkalommal egy interaktív bormarketing kerekasztal beszélgetés zárja – a felkért szakembereket „Az online marketing ereje” témában kérdezhetik majd a résztvevők.

Az esemény szakmai partnere a Miniszterelnökséggel és az Agrárminisztérium, valamint a Magyar Turisztikai Ügynökség és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa. E szervezetek képviselői minden évben egyeztetik az ágazat legfontosabb, aktuális feladatait, s ez alapján készül a konferencia programterve.

További információ és részletes program, a konferencia honlapján érhető el.

Tags: ,

Comments are closed.