A borszakma naptárában már évek óta szerepel a dr. Prónay Bence és Rókusfalvy Pál szervezte Borkonferencia, amelynek neve és arculata ugyan megújult, fő témája azonban változatlan – most is a jog és a marketing borral való kapcsolódási pontjai mentén zajlanak az előadások, amelyekben idén is partnerek a szakmai szervezetek: az Agrárminisztérium, a Magyar Turisztikai Ügynökség és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa.

Az innováció vezető témát szolgálja többek közt a Sepp Moser osztrák borászat tulajdonosa, Nikolaus Moser előadása Innováció – visszatérés a gyökerekhez címmel, de komoly szakmai érdeklődésre tarthat számot dr. Tomor Tamás (tudományos főmunkatárs, igazgató, Debreceni Egyetem, Távérzékelési Szolgáltató Központ) előadása is, amely a Távérzékelési módszerek és eszközök használata a szőlészetben címet viseli.

A konferencia egyik legizgalmasabb része minden évben a kerekasztal-beszélgetés szokott lenni, amelynek témája idén a fogyasztói edukáció ereje, az asztalnál pedig a következő szakemberek vitatkoznak majd: Bárczi-Elek Ágnes (beszerzési igazgató, Auchan Magyarország), Harmath Csaba (gasztronómiai szakértő, a Borkollégium oktatója), Unger Zsolt (marketingszakember, Unger and Partners), Wolf András (chef, New York Kávéház és Salon Étterem).

Időpont: 2020. március 6.

Helyszín: New York Palace Hotel

A teljes program ITT található.