VinCE Magazin

Élesben a magyar bor hivatalos weboldala



A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) 2019-ben hívta életre az ágazat teljes támogatását élvező új magyar közösségi bormárkát, a Magyar bor – Személyesen márkakoncepciót. A bormárka új arculatának és koncepciójának tavaszi debütálásán az MTÜ a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával közösen célul tűzte ki a magyar bor nagyközönség számára elérhető digitális platformjának létrehozását és működtetését is.

E célnak megfelelve elindult egy modern designnal, letisztult képanyaggal, borrégiókat és borvidéket is bemutató térképpel, a magyar bor legfontosabb jellemzőit és tudnivalóit összegző, naprakész honlap, a bor.hu.

A weboldal bemutatja a hazai borrégiókat és borvidékeket, tartalmaz egy bortörténeti összefoglalót, és ismerteti az egyes bortípusokat és a jellegzetes szőlőfajtákat – részben hiánypótló képanyagokkal és leírásokkal. Ezen felül megtalálható az oldalon a borfogyasztás kultúrájához, a bor-étel párosításhoz kapcsolódó útmutatás, továbbá a honlap az általános borkultúra erősítése mellett beszámol az aktuális hírekről és eseményekről is.

Borászati adatbázis – várják a jelentkezőket!

Az MTÜ továbbra is várja a magyarországi borászatok jelentkezését, regisztrációját a weboldal borászati adatbázisába.  Az MTÜ célja, hogy, hogy az érdeklődők számára a regisztrált magyar borászatok kereshetővé váljanak a legkülönbözőbb szűrési kritériumok alapján – így például a helyben étkezés és szállás, pincelátogatáshoz kapcsolódó programok is szerepeltethetők. A teljes országot lefedő borászati partneradatbázis segítségével a gasztro- és borturisták könnyedén meg tudják szervezni útjukat.

Az oldal 2020-ban kiegészül egy eseménynaptárral és médiatárral, illetve angol nyelvű verziója is elérhető lesz.

Comments are closed.