Limitált kiadású, különlegességekből álló borcsomagot dob piacra az LVMH Csoport, az így remélt 500 ezer eurós bevételt jótékony célra fordítanák.

 

A világvezető luxustermékekkel foglalkozó cégcsoportnak nem ez az első jótékony megmozdulása. Korábban beszámoltunk már arról, hogy a koronavírus kezdetén parfümök előállítása helyett fogott az LVMH kézfertőtlenítők gyártásába, amellyel a hazai (esetükben francia) kórházakat támogatták, most pedig az éttermeken szeretnének segíteni.

Az LVMH Vins d’Exception borgyűjtemény a cégcsoporthoz tartozó legjelentősebb házak palackjait tartalmazza Château d’Yquemtől Château Cheval Blanc-ig  ̶  számol be erről az akcióról a The Drinks Business. A borgyűjtők számára ez egy különleges lehetőség, hiszen ilyen módon az LVMH Csoporthoz tartozó házak elmúlt 10 évjáratának legjobb boraihoz juthatnak hozzá. Egy-egy doboz ára 2.300 euró, és a világ bármely pontjáról megrendelhető.

 

 

Az így keletkezett bevételből 500 ezer euróval támogatnák a bezárt éttermeket a hazai, a brit és az amerikai piacokon. A május 4-én bejelentett adománygyűjtő akció értelmében három, a vendéglátóipar támogatására létrehozott jótékonysági szervezeten keresztül juttatnák el ezt az összeget az érintett szereplőkhöz.

 

A limitált, mindösszesen 300 darabszámban kiadni tervezett borcsomag tartalma:

  • Y d’Yquem 2017
  • Château d’Yquem 2015
  • Château d’Yquem 2009
  • Château Cheval Blanc 2009
  • Château Cheval Blanc 2015
  • Clos des Lambrays 2016

 

A támogatott alapítványok:

UK – Hospitality Action

USA – Restaurant Employee Relief Fund

France – La Fondation de France