Az olasz sörmárka, a Birra Moretti elindította első globális reklámkampányát, amelynek nemes egyszerűséggel a következő címet adta: Az élet egyszerű örömeinek otthona.

A reklámot – amely már Európa szerte elérhető – a toszkánai Arezzo városában forgatták, Martin Aamund filmrendező munkája. Főszereplője egy Fabrizio nevű olasz fiatalember, aki egy vödörrel, kötéllel és szomszédainak közösségi szellemiségével gyűjti össze a tökéletes délutáni aperitivo alapanyagait, cserébe egy jéghideg Birra Moretti-t szállít közvetlenül az erkélyükre.

Matt Saltzstein, a márka igazgatója a reklámmal kapcsolatosan elmondta: „Az olaszok híresek arról, hogy élvezik az élet egyszerű dolgait, de ezek a pillanatok nem csak úgy megtörténnek. Ehelyett Olaszországban az emberek megállnak és időt szánnak rájuk – amire soha máskor nincsen annyi szükség, mint most. Tudjuk, hogy a fogyasztók egyre inkább értékelik az anyagi javakkal kapcsolatos tapasztalatokat, és az elmúlt évben láthattuk, hogy milyen ötletesek voltak a lezárás során egymással megélt fontos pillanatok létrehozásában. A Birra Moretti küldetése mindig is az volt, hogy az emberek élvezzék az élet egyszerű örömeit – akár fizikai, akár virtuális értelemben! Azzal, hogy segítjük őket Olaszország hiteles történeteinek részeként érezni magukat, arra szeretnénk ösztönözni őket, hogy nagyszerű ételekkel, remek társasággal és remek sörrel adaptálják otthonukban is az olasz életmódot.”