Folytatódik a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „PEZSEGJ SZABADON!” kampánya, melynek célja a magyar pezsgők fogyasztásának népszerűsítése. A második szakaszban a nyári pezsgés, a nyaralás alatti koccintások, frissítő pezsgős élmények állnak középpontban.

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa által indított „PEZSEGJ SZABADON!” kampány június elején lezárult: A pezsegjszabadon.hu weboldalra 700-nál is több pezsgős fotót töltöttek fel a játékosok. A kampány fő üzenete több, mint 1.200.000 fogyasztóhoz jutott el. Ezen felbuzdulva, a magyar pezsgőpincészetekkel karöltve a HNT 2021. június 21-én folytatja a promóciót. „PEZSEGD ÁT A NYARAT STÍLUSOSAN!” üzenettel, 9 héten keresztül tartó nyereményjátékkal ösztönöz a minőségi magyar pezsgő tudatos és mértékkel való fogyasztására a nyári időszakban. A nyeremények továbbra is motiválóak, naponta egy-egy pezsgős csomag, hetente egy egyedi pincelátogatás élmény, a játék végén pedig egy DUNAVOX borhűtő kerül kisorsolásra.

Az országos kampány fókusz platformja ismét az online tér. A pezsegjszabadon.hu oldalra feltölthető bármely olyan hangulatos, vidám, fogyasztási pillanatot megörökítő fotó, melyen magyar pezsgő szerepel. A kép bárhol készülhet: kirándulás közben, a Balaton partján, éttermek teraszán. A képekből kialakított interaktív Magyarország térkép egy közösségi felületté válik, melyen látható, hogy ki merre pezseg idén nyáron.

Légli Ottó, a HNT elnöke a következőképpen nyilatkozott a kampány céljáról és jelentőségéről: „A járványügyi vészhelyzet utáni nyitáskor indított kampányunk eredményei megmutatták, hogy az emberek már mennyire vágytak a társaságra, ünneplésre, egy kis játékos aktivitásra. Sokan szívesen pezsgőt bontottak, boldogan koccintottak és osztották meg másokkal ezeket az örömteli pezsgő perceket. Most pedig itt a nyár és vele együtt a közös családi, vagy baráti nyaralások, kirándulások, melyek szintén remek pezsgőfogyasztási alkalmat biztosítanak.”

 

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa újra az Artvertising Group csapatát bízta meg, Nagy Gergely az alábbiakat nyilatkozta: „Csak megerősíteni tudom Légli Ottó Elnök Urat, az újranyitási „Pezsegj szabadon!” kampány minden KPI adat alapján sikeresnek tekinthető, így nem volt kérdés bennünk sem a folytatás. A kampány következő részében sokkal inkább az aktív élményekkel teli nyár megélését erősítjük a fogyasztókban, hiszen ezek azok a pillanatok, melyekre érdemes egy minőségi magyar pezsgővel koccintani.”