A Moët Hennessy és a Campari Group bejelentette, hogy 50/50 arányban közös vállalatot alapítanak. A cél a borok és szeszes italok európai e-kereskedelmébe való befektetés.

A partnerség keretében a Campari a Tannico-ban lévő részesedését átvinné a közös vállalatba. A vállalat a Tannico márkanév alatt a borok és prémium szeszes italok online forgalmazására összpontosít, és ebben a szegmensben mintegy 30 százalékos részesedéssel rendelkezik. A Tannico emellett többségi részesedéssel rendelkezne a ventealapropriete.com-ban, a prémium borok és szeszes italok franciaországi értékesítésének fontos e-kereskedelmi platformjában. A Campari és a Moët Hennessy közös vállalkozásának célja egy páneurópai prémium e-kereskedelmi szereplő létrehozása az összes bor- és szeszesitalmárka és azok európai fogyasztóinak javára – áll a közleményben. Az egyesített üzletágat egy tapasztalt menedzsmentcsapat fogja vezetni, amelynek élén Marco Magnocavallo, a Tannico jelenlegi vezérigazgatója áll.

“Ez a partnerség jelentős lépést jelent globális e-kereskedelmi fejlesztési stratégiánkban. Míg az e-kereskedelem már eddig is növekvő csatorna volt a borok és szeszes italok számára, a globális világjárvány jelentős gyorsulást indított el. Nagy örömünkre szolgál, hogy a Campari Group és a Tannico összefogásával egy világszínvonalú páneurópai e-kereskedelmi szereplőt hozhatunk létre a borok és szeszes italok terén” – mondta el Philippe Schaus, a Moët Hennessy elnök-vezérigazgatója.

 

Forrás: Meiningers