Mi történik sikeres fizetés esetén

Belépés és vásárlás

Nálunk igazán egyszerű vásárolni! Csak ennyit kell tennie:

  1. Ha még nem klubtag, akkor regisztrálnia kell a klubba – ha már klubtag valaki akkor vásárlás előtt be kell jelentkeznie.
  2. Megtalálni azt a terméket, amit meg szeretne venni és rányomni a vásárlás gombra.

Sikeres belépés esetén minden tag kapni fog egy levelet a megadott email címre, amiben visszaigazoljuk a regisztrációt. Amennyiben nem érkezik meg a levél, kérjük írjon az info@vinceklub.hu címre vagy hívjon minket a: 06702138804 telefonszámon.

A regisztrációtól számított 3 munkanapon belül a tagsági csomagot kiszállítjuk a megadott szállítási címre. Amennyiben a tagsági csomag nem érkezik meg, kérjük írjon az info@vinceklub.hu címre vagy hívjon minket a: 06702138804 telefonszámon.

Az adott havi csomag az első regisztráció napjától számított plusz 3 munkanapon belül érkezik meg. Például, aki június 16-án lép be, az a júniusi csomagját legkésőbb június 19-éig, a júliusi csomagját pedig, július 19-én kapja meg.

Amennyiben az elsődleges e-mailjei között nem találja meg levelünket, kérjük keresse a közösségi, promóciók vagy spam mappában.

Sikeres vagy sikertelen fizetés esetén küldeni fogunk egy levelet a megadott email címre, amiben értesítjük a sikeres vagy sikertelen fizetésről. Amennyiben nem érkezik meg a levél kérjük írjon az info@vinceklub.hu címre vagy hívjon minket a: 06702138804 telefonszámon.

A havi csomagot kizárólag BUDAPESTI LAKCÍMRE szállítjuk ki!

A szállítás díjmentes!

Külföldre történő szállítás nem lehetséges!

Szállítási adatok

Kiszállítási feltételek:

A tagsági csomagot minden hónapban – az adott első regisztráció belépési napja után 3 nappal szállítjuk a megadott címre.

Külföldre történő szállítás nem lehetséges!

 

Szállítási mechanizmus:

Az eredményes kézbesítés érdekében a szállítás előtt a csomagszállító felveszi a kapcsolatot a címzettekkel a megadott telefonszámon.

A kapcsolatfelvétel kezdeményezés minden a szállítási napól, kétnaponta ismétlődik, a 10. napig.

Többszöri sikertelen kapcsolatfelvétel esetén a csomag a személyesen, csak személyi azonosítás követően vehető át a Vinoporto Kft. telephelyén – 1067 Budapest, Csengery utca 78. nyitvatartási időpontokban;

Csak sikeres telefonos egyeztetés követően történik meg a kiszállítás a megbeszélt helyre és időpontban

Előre egyeztetett, de eredménytelen kézbesítés esetén a csomag személyesen, csak személyi azonosítás követően vehető át a Vinoporto Kft. telephelyén – 1067 Budapest, Csengery utca 78. nyitvatartási időpontokban.

Az át nem vett csomagokat, a csomagszállító 3 hónapig a telephelyén tárolja, ezt követően a klubtagnak nincs lehetősége átvenni a csomagot.