Mi történik sikeres fizetés esetén

Belépés és vásárlás

Nálunk igazán egyszerű vásárolni! Csak ennyit kell tennie:

  1. Ha még nem klubtag, akkor regisztrálnia kell a klubba – ha már klubtag valaki akkor vásárlás előtt be kell jelentkeznie.
  2. Megtalálni azt a terméket, amit meg szeretne venni és rányomni a vásárlás gombra.

Sikeres belépés esetén minden tag kapni fog egy levelet a megadott email címre, amiben visszaigazoljuk a regisztrációt. Amennyiben nem érkezik meg a levél, kérjük írjon az info@vinceklub.hu címre vagy hívjon minket!

A regisztrációtól számított 6-8 munkanapon belül a tagsági csomagot kiszállítjuk a megadott szállítási címre. Amennyiben a tagsági csomag nem érkezik meg, kérjük írjon az info@vinceklub.hu címre vagy hívjon minket!

   Az adott havi csomag az első regisztráció napjától számított plusz 6-8 munkanapon belül érkezik meg.

Amennyiben az elsődleges e-mailjei között nem találja meg levelünket, kérjük keresse a közösségi, promóciók vagy spam mappában.

Sikeres vagy sikertelen fizetés esetén küldeni fogunk egy levelet a megadott email címre, amiben értesítjük a sikeres vagy sikertelen fizetésről. Amennyiben nem érkezik meg a levél kérjük írjon az info@vinceklub.hu címre vagy hívjon minket!

A szolgáltatás mindaddig automatikus, ameddig Ön ezt le nem mondja! A fizetés is automatikusan működik, a havi összeget az első regisztráció napján vonja a kártyájáról, a következő hónapban is ezen az adott napon történik a kártyájáról az összeg levonása! (Például Ön regisztrált szeptember 15-én, a következő hónapban, október 15-én kerül az összeg levonásra és mi utána szállítjuk a csomagját!)

Ahol elérhet minket

Emailben:

Telefonon:

Munkanapokon 8:00-17:00 óráig, a +36702138804- es telefonszámon.

 

Szállítási információ

  • Kiszállítási feltételek:

A tagsági csomagot minden hónapban – az adott első regisztráció belépési napja után 6-8 nappal szállítjuk a megadott címre.

Személyes átvételre van lehetőság Budapesten előzetes egyeztetés után.

A szállítás díjmentes!

Külföldre történő szállítás nem lehetséges!

  • Szállítási mechanizmus:

Az eredményes kézbesítés érdekében a szállítás előtt a csomagszállító felveszi a kapcsolatot a címzettekkel a megadott telefonszámon.

A kapcsolatfelvétel kezdeményezés minden a szállítási napól, kétnaponta ismétlődik, a 10. napig.

Többszöri sikertelen kapcsolatfelvétel esetén a csomag a személyesen, csak személyi azonosítás követően vehető át előre egyeztetett időpontban. 

Csak sikeres telefonos egyeztetés követően történik meg a kiszállítás a megbeszélt helyre és időpontban

Az át nem vett csomagokat, a csomagszállító 3 hónapig a telephelyén tárolja, ezt követően a klubtagnak nincs lehetősége átvenni a csomagot.